czwartek, 13 stycznia 2011

Tylko łaska.

"Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar; nie z uczynków, aby się kto nie chlubił. Jego bowiem dziełem jesteśmy, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, do których przeznaczył nas Bóg, abyśmy w nich chodzili." Ef.2, 8-10

Bóg szuka człowieka. Bóg nawołuje. Bóg chce wylać na nas swoją łaskę. Łaską jesteśmy zbawieni prze wiarę. Z Bożej łaski mamy życie. Dzięki Bożej łasce możemy doświadczać radości i smutku. Dzięki Jego łasce możemy uczyć się, poznawać wszechświat, prawa natury, innych ludzi. Dzięki Bożej łasce możemy dzielić się miłością, ciepłem, dobrocią z ludźmi wokół nas. Dzięki Bożej łasce możemy doświadczać zmiany w sobie, w naszym życiu. Dzięki Bożej łasce oddychamy, poruszamy się, jesteśmy na tym świecie. Dzięki Bożej łasce możemy poznawać Jezusa, doświadczać bezwarunkowej miłości i pokoju, pomimo wszystko.

Jesteśmy Jego dziełem przeznaczonym do chodzenia w dobrych uczynkach. 

Dzięki Jego łasce możemy czynić dobrze. Dzięki Jego łasce możemy dzielić się tym, co dobre i piękne. Dzięki Jego łasce mamy dach nad głową i pożywienie. Dzięki Jego łasce mamy rodzinę. Dzięki Jego łasce możemy mieć życie wieczne, pomimo naszych grzechów. Dzięki Jego łasce możemy wszystko w Jezusie Chrystusie.

Jego łaska jest wszystkim czego potrzebujemy. Nasze uczynki nas nie zbawią. Zbawił nas Jezus, zapłacił nasz dług na krzyżu. Pokładajmy całkowicie swoją nadzieję w Bożej łasce. 

"Dlatego okiełzajcie umysły wasze i trzeźwymi będąc, połóżcie całkowicie nadzieję waszą w łasce, która wam jest dana w objawieniu się Jezusa Chrystusa." 1Pt.1, 13-19

http://www.youtube.com/watch?v=STmNGAEkm6o

Dziękuję Boże, że w swojej łasce chwyciłeś mnie za rękę.

2 komentarze:

  1. Fajnie to wszystko wymieniłaś. Czasami zapomni mi się, jak wielka łaska mnie spotkała. Często mi się zdarzy ponarzekać, a rzadko dziękować. A jest tak wiele rzeczy, za które mógłbym podziękować.

    OdpowiedzUsuń
  2. To Łukasz do dzieła! Możesz zacząć dziękować od dzisiaj, jak dobrze byś się zastanowił mógłbyś skończyć za tydzień lub dalej ;P

    OdpowiedzUsuń