środa, 29 grudnia 2010

Obietnice noworoczne.

 "Albowiem Ja wiem, jakie myśli mam o was - mówi Pan - myśli o pokoju, a nie o niedoli, aby zgotować wam przyszłość i natchnąć nadzieją." Jeremiasza 29,11.

Pan Bóg co roku składa nam te same obietnice. Są one stałe, niezmienne i doskonałe, tak jak On. Zostawił nam je w Swoim Słowie. Do nas należy poznawanie tych obietnic i wiara, że Bóg pozostanie im wierny i będzie je realizował w naszym życiu.

Jeśli będziemy szukać Bożych dróg, On nam je ukaże. Jeśli będziemy szukać Jego woli, Jego planów dla nas na przyszłość, Bóg w  swojej miłości pokieruje nami i będzie nam błogosławił.
Czy wierzysz w to?

Bóg ma dobry plan dla swoich dzieci, towarzyszą im Jego dobre myśli. Pragnie dla nas życia w pokoju z nadzieją na wypełnienie Jego obietnic co do naszego życia.

- Bóg mówi, że wszystko jest możliwe dla Niego:
"Co niemożliwe jest u ludzi, możliwe jest u Boga." Łk.18, 27

- Bóg mówi, że Jezus może dać ci ukojenie i odpoczynek:
"Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie." Mt.11, 28-30

- Bóg mówi, że cię kocha:
"Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne." J.3, 16

- Bóg mówi, że Boża łaska jest wystarczająca i wypełnia słabości:
"lecz /Pan/ mi powiedział: Wystarczy ci mojej łaski. Moc bowiem w słabości się doskonali. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa." 2 Kor.12, 9

- Bóg obiecuje, że pokieruje twoimi krokami, gdy Mu zaufasz:
"Z całego serca Bogu zaufaj, nie polegaj na swoim rozsądku, myśl o Nim na każdej drodze, a On twe ścieżki wyrówna." Prz.3, 5-6

- Bóg mówi, że możesz uczynić wszystko w Jezusie:
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia." Flp.4, 13 

- Bóg mówi, że współdziała ku dobremu z tymi, którzy Go kochają:
"Wiemy też, że Bóg z tymi, którzy Go miłują, współdziała we wszystkim dla ich dobra." Rzym.8, 28

- Bóg mówi, że przebacza:
"Jeżeli wyznajemy nasze grzechy, [Bóg] jako wierny i sprawiedliwy odpuści je nam i oczyści nas z wszelkiej nieprawości." 1J.1, 9

- Bóg mówi, że zaspokoi twoje potrzeby:
"A Bóg mój według swego bogactwa zaspokoi wspaniale w Chrystusie Jezusie każdą waszą potrzebę." Flp.4, 19

- Bóg obiecuje, że udzieli ci mądrości:
"Jeśli zaś komuś z was brakuje mądrości, niech prosi o nią Boga, który daje wszystkim chętnie i nie wymawiając; a na pewno ją otrzyma." Jak.1, 5

- Bóg mówi, że nigdy cie nie opuści:
"Sam bowiem powiedział: Nie opuszczę cię." Hebr.1, 5

- Bóg mówi, że jeśli będziesz Go szukał, znajdziesz Go:
"Będziecie mnie szukać i znajdziecie mnie, jeśli będziecie mnie szukać całym swoim sercem."  Jer.29, 13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz