poniedziałek, 15 listopada 2010

Jezus

Pokornie niósł krzyż i z miłością poniósł go do końca, aż na Golgotę. 
Wydawał tylko słodkie, miłe Bogu owoce. 
"Wyszłam na ulice i szukałam w nocy mojego miłego, lecz Go nie znalazłam." Czuję się bezradna, bezsilna, wypalona, zagubiona, a On mówi bym w Nim trwała i wydawała owoce. Pytam się "jak Jezu?", a On tylko otwiera szeroko ramiona i tuli mnie do serca, a ja płaczę. Czuliście się kiedyś zmęczeni swoim grzechem, przytłoczeni problemami?
- "Jak mam wydawać owoce Jezu?" 
- "We mnie." 
Nie mam żadnej mocy by siebie zmienić, naprawić, nie mogę zrobić nic by zmiękczyć moje serce, by wyrzucić z niego całe to świństwo, które zalega mi w sercu- samolubstwo, niedowiarstwo,  niewdzięczność. Nie mogę nic zrobić sama. "Trwajcie we mnie, a ja w was jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owcu jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy jeśli we mnie trwać nie będziecie." 
Patrzę na okoliczności i to, co spotka ludzi mnie przerasta. Nie mam żadnej mocy by im pomóc, nie mam żadnej gotowej odpowiedzi czy recepty na ich problemy. Mam puste ręce i skrytego Jezusa w sercu. 
I uczę się by nie patrzeć na swoje uczucia, tylko na Niego, by nie patrzeć na swoje możliwości, tylko na Niego, by nie szukać swoich rozwiązań, tylko czekać na Niego, by nie patrzeć na swoje braki i potrzeby, ale na Jego moc, miłość, łaskę, by nie robić nic dla Niego, ale wszystko w Nim, by nie szukać swojej chwały, tylko Jego.
Zna głębokości mojego serca i tak samo mnie kocha i nie brzydzi się mnie, nie odrzuca, nie krytykuje, nie wytyka palcami, nie osądza. Jezus mnie kocha. Jezus kocha ciebie. On nas kocha. Czy wiesz co to znaczy, że On cię kocha? Co to znaczy Jezu, że mnie kochasz? "Umarłem zamiast ciebie. I całe to świństwo, które cie pogrąża i przytłacza przybiłem do krzyża. Jesteś wolna. Trwaj we mnie." Dziękuję Ci Jezu!
Oczyść mnie Boże, proszę. Jezu niech Twój duch we mnie zwycięża.

2 komentarze:

  1. ,,Ci którzy walczą ze słabościami otrzymują od Boga potrzebne siły..." pozdrawiam, Bogumiłka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mając tę pewność, że ten, który rozpoczął w was dobre dzieło, będzie je też pełnił aż do dnia Chrystusa Jezusa" Flp.1,6
    Chwała Bogu, że dobre dzieło, które w nas rozpoczął ma moc i wypełnić.

    OdpowiedzUsuń